IT Tehnička Podrška - Početni Nivo


Uslovi:


  • Poželjna viša škola ili ekvivalent (nije obavezno)
  • Poželjno radno iskustvo u korisničkom servisu ili tehničkoj podršci (nije obavezno)
  • Osnovno znanje hardvera I softvera (Windows operativni sistemi) - instalacija Windows-a, rešavanje problema sa štampom, čišćenje virusa i rešavanje osnovnih problema vezanih za Windows operativni sistem
  • Samostalnost u rešavanju problema
  • Da živite u Kraljevu ili u blizini

Opis posla:


  • Tehnička podrška klijentskih sistema (Windows)
  • Primanje i obrada tehničkih zahteva daljinske podrške
  • Daljinska instalacija novih računara, inicijalna konfiguracija uključujući prateću opremu (štampači, skeneri…itd)
  • Analiza i rešavanje problema vezanih za Windows operativne sisteme
  • Praćenje procedura u svakodnevnom radu
  • Radno vreme od 17h do 01h

Beneficije:


  • Probni rad - jedan mesec – plaćen (Ugovor o radu)
  • Profesionalna i pozitivna radna atmosfera
  • Centralna lokacija


  • Putem forme dole pošaljite nam Vaš CV u DOCX ili PDF formatu
    • Max. file size: 100 MB.