Poželjna viša škola ili ekvivalent (nije obavezno)
Poželjno radno iskustvo u korisničkom servisu ili tehničkoj podršci (nije obavezno)
Osnovno znanje hardvera I softvera (Windows operativni sistemi) - instalacija Windows-a, rešavanje problema sa štampom, čišćenje virusa i rešavanje osnovnih problema vezanih za Windows operativni sistem
Samostalnost u rešavanju problema
Da živite u Kraljevu ili u blizini
Opis posla:
Tehnička podrška klijentskih sistema (Windows)
Primanje i obrada tehničkih zahteva daljinske podrške
Daljinska instalacija novih računara, inicijalna konfiguracija uključujući prateću opremu (štampači, skeneri…itd)
Analiza i rešavanje problema vezanih za Windows operativne sisteme
Praćenje procedura u svakodnevnom radu
Radno vreme od 17h do 01h
Beneficije:
Probni rad - jedan mesec – plaćen (Ugovor o radu)
Profesionalna i pozitivna radna atmosfera
Centralna lokacija
Putem forme dole pošaljite nam Vaš CV u DOCX ili PDF formatu